Aleksander Dye
Head of CRM – UtviklingAleksander er engasjert, positiv og energisk. Han har alltid godt humør og er faglig sterk. Bakgrunnen hans er sammensatt med en master i IT ledelse, programmering og markedsøkonomi.
Daglig har Aleksander ansvaret for CRM i Idium 1881 og for Digitale medier 1881 som benytter felles system. Aleksander har jobbet med virksomhetskritiske IT prosjekter siden 2001 og gjennom tiden deltatt i flere større prosjekter, både for Norske bedrifter, EU prosjekter og multinasjonale konsernprosjekter for større firma. Aleksander tilfører kunnskap om effektivisering og digitalisering slik at alle bruker tiden sin på det som er viktigst for bedriften som helhet.
Ved siden av jobben så er Aleksander ofte å se løpende langs veien eller i fjellet når han ikke er å finne på kjøkkenet, ved grillen og med vin i glasset. Han er også ofte å finne med et kamera i hånden, gjerne i fjellet og med fiskestang på jakt etter ørret. Han bruker naturligvis også mye tid med familien, samboer og tre barn. Døgnet skulle hatt flere timer!
Det beste med å jobbe her
Er helt klart at det er nye utfordringer hver dag og mange dyktige kollegaer som er med å løse disse. Vi er et godt team på CRM og en del av en større helhet som gjør at vi kan effektivisere prosessene gjennom hele organisasjonen. Det å bidra til verdiskaping er en god følelse!